شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب
نوشته شده توسط : علیرضا نساروند
شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)
شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب
 چكيده :
اين مقاله تلاش دارد تا با معرفي نمادهاي شيطان پرستان ، شخصيت هاي شيطان پرستان ، فيلم ها و كتبي كه از اين فرقه در ايران برگردان شده و استفاده ابزاري از آنان و بررسي آن جلوي گسترش روز افزون اين فرقه را تا حدي بگيرد.
در ابتدا خلاصه اي از تاريخچه پيدايش كابالا و فراماسون ها ذكر شده و فلسفه گسترش آن بيان خواهد شد . در ادامه به معرفي و بررسي نمادهاي گروه شيطان پرستان و نحوه به كارگيري آن ها خواهيم پرداخت سپس زندگي نامه دو شخصيت برجسته و سرشناس اين گروه خواهد آمد . همچنين در اين مقاله به برخي از فيلم هاي ضد اخلاقي پرداخته خواهد شد و در پايان كتب مبتذل و ضالّة شيطان پرستي كه در سال هاي 1378 تا حدود 1384 در ايران ترجمه و تجديد چاپ مي شده مورد نقد و بررسي قرار خواهد گرفت .
فهرست واژگان :
فراماسون ، كابالا ، شيطان پرستي ، شيطان ، رقص شيطان ، مانسون ، لاوِي ، مِتال
مقدمه :
«ألَم أعهَد إلَيكُم يا بَني آدَم ألّا تَعبُدُ الشّيطان إنَّه لَكُم عدوٌّ مُبينٌ و أن ِاعبُدونِي هذا صِرَاطٌ مُستَقيم»(1)
در اين مقاله تلاش شده تا به يك بررسي گزارش گونه و البته تا حدودي تحليلي راجع به فرقه اي كه دنيا با آن روبروست به نام شيطان پرستي بپردازد و شامل تاريخچه اي راجع به اين فرقه و بررسي نمادهاي شيطان پرستي و هدف آنان از گسترش اين نمادها و كتبي كه تاكنون در ايران برگردان شده و از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز چندين بار تجديد چاپ گرفته اند و محتواي آنان مي باشد.
همچنين در اين مقاله به نقد و بررسي برخي از فيلم ها و زندگي نامه دو شخصيت اصلي شيطان پرست به نام هاي مرلين مانسون و آنتوان لاوي پرداخته شده است
اميد است خوانندگان آن به خصوص جوانان كه بيشتر از ساير اقشار جامعه در معرض خطر ابتلا به اين بيماري فكري و روحي هستند با ديدي باز به مسائلي كه روزانه با آن مواجه هستند نگاه كنند و كوركورانه به تقليد از گروه ها و فرقه هايي كه براي جوان جامعۀ ما شمشير را از رو بسته اند نپردازند.

 
شيطان پرستي فرقه اي مستقل ؟

طبق بررسي هاي انجام شده نمادهاي اين گروه و همچنين تفكرات آنان از فرقه اي گسترده تر و طيفي خاص سرچشمه ميگيرد به نام فراماسون(2) (free masion) حال براي اينكه راجع به فراماسونها بررسي هايي را انجام دهيم بايد به دل تاريخ برگرديم .
فتنۀ دجّال(3)
از زمان حضرت نوح (ع) هر پيامبري كه به رسالت مبعوث شد مردم قوم خود را از فتنه دجّال ترساند.
دجّال يكي از علائم حتميۀ آخرالزمان و قبل از ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) است ، كه در روايات و تفاسير توضيحاتي پيرامون آن داده شده است.
دجّال طبق روايات مردي است كه يك چشم دارد - وسط پيشاني – كه مثل نور ميدرخشد ، همه را به خود دعوت مي كند، ميگويد منم خداي شما ، از آسمان باران نازل مي كند ، از زمين گياه مي روياند ، الاغي دارد كه هر گام آن كيلومترهاست ، درياها را مي پيمايد ، از آسمان عبور مي كند ، از هر موي اين الاغ نواهايي بيرون مي آيد و توصيفاتي از اين قبيل . گفته شده كه دجّال از زمان حضرت نوح بوده است بر خلاف ساير علائم آخرالزمان مثل خروج سفياني ، سيد يماني ، سيد خراساني ، سيد حسني و ... كه آخرالزمان به وجود مي آيند .
روايتي از پيامبر اكرم (ص) نقل شده كه روزي حضرت با اصحاب از مكاني عبور ميكردند مردي را به اصحاب نشان دادند به نام صاعد بن صيد و فرمودند كه اين دجّال است اما آن دجّالي كه آخرالزمان مي آيد اين مرد نيست.
با اين توصيفات مسلماً دجّال نمي تواند يك فرد باشد احتمالاً يك جريان باشد ، يك تفكر، كه آن همين تفكر فرامسونري است.
بني اسرائيل و فراعين مصر
حضرت ابراهيم (ع) دو فرزند داشتند به نام هاي-اسماعيل(ع) و اسحاق (ع)- اسماعيل (ع) و فرزندانش به پيامبر اسلام رسيدند . حضرت اسحاق (ع) فرزندي داشتند به نام حضرت يعقوب(ع) كه ايشان دوازده پسر داشتند كه يكي از آنان حضرت يوسف (ع) بود كه طي جرياناتي به مصر كشيده شد و در آنجا به مقام رسيد . حضرت يوسف (ع) از زمين هاي حاصل خيز اطراف رود نيل به پدر و اطرافيانش داد.
حضرت يعقوب (ع) لقبي را براي خود برگزيدند به نام اسرائيل به معناي بنده خدا (اسر به معناي عبد و ئيل به معناي الله) - طبرسي مجمع البيان- ولي در كتاب قاموس كتاب مقدس آمده : «اسرائيل به معناي كسي است كه بر خدا مظفر گشت»(4) و فرزندان ايشان معروف شدند به بني اسرائيل .
حضرت يوسف (ع) در اواخر عمر خود به بني اسرائيل خبر داد كه بعد از من فرعون به شما بدبين شده و شما را مورد آزار و اذيت قرار مي دهد . همين گونه هم شد و فراعين مصر يكي پس از ديگري بني اسرائيل را به استضعاف كشاندند تا زماني كه حضرت موسي (ع) به دنيا آمد. و وقايعي كه در كتب تاريخي بدان اشاره شده به وقوع پيوست .

كابالا (kabala)
 

قبل از به دنيا آمدن حضرت موسي (ع) عده اي به فرعون خبر دادند كه پسري متولد خواهد شد كه تو را از تخت پادشاهي به زير خواهد كشيد . حال اين سوال مطرح مي شود كه از كجا مطلع شده بودند ؟
يك گروه زير زميني و سرّي به نام كابالا وجود داشت كه در فضاي جادوگري و پيش گويي به سر مي بردند و هدفشان حكومت كردن بر مردم و سلطه جوئي است اينان پيش گوئي كردند و به فرعون خبر دادند. فرعون هم شروع به كشتن نوزادان كرد. اما به خواست خدا حضرت در دامان خود فرعون پرورش يافت.
حضرت موسي (ع) وقتي به پيامبري مبعوث شدند بني اسرائيل را نجات دادند و از رود نيل گذراندند همين كاباليست ها كه از عاقبت فرعون با خبر بودند به ظاهر به خداي موسي ايمان آورده و از رود نيل گذشتند. و در راه به عده اي بت پرست برخورد كردند و گفتند : «إجعَل لَنا إلهاً كَما لَهُم آلِهَه»(5) ، و گوساله سامري را طراحي كرده و به خورد يهوديان دادند . و وقتي قرار شد كه وارد بيت المقدس شوند سرپيچي كردند . تا اينكه چهل سال در بياباني به نام « تيه » سرگردان شدند .
در اين مدت حضرت موسي (ع) تعاليمي از جمله چهره شناسي ، ارتباط با شيپور و بوق كه هم اكنون همه ساله مراسم ويژه اي در اسرائيل برگزار مي شود و مردم در بياباني جمع مي شوند و با شيپور به يكديگر پيام مي دهند. در همين ايام بود كه حضرت موسي (ع) از دنيا رفتند . كاباليست ها و يهودياني كه به ظاهر ايمان آورده بودند پس از حضرت موسي (ع) با توجه به تعاليمي كه از ايشان آموخته بودند و از قبل هم كه به كار جادوگري و پيش گويي مشغول بودند ادّعا كردند كه مي توانند اداره خلقت را بر عهده بگيرند و دستان خدا در مقابل آنها بسته است« وَ قالَتِ اليَهودُ يَدُ اللهِ مَغلولَه »(6)
در راستاي همين برنامه هايي كه ايشان براي اداره خلقت داشتند پيامبران زيادي بر بني اسرائيل نازل شدند تا آن ها را از اين كار بر حذر بدارند. يكي از مهمترين ايشان حضرت عيسي (ع) بود . عيسي (ع) كتابي آوردند به نام انجيل كه در لغت به معناي بشارت است. و منظور بشارت به پيامبري حضرت خاتم (ص) است . اما اين اتّفاق پيش نيامد و اقداماتي انجام دادند كه حضرت عيسي (ع) به خواست خدا به آسمان رفت. و انجيل عيسي به شدت مورد تحريف قرار گرفت و تبديل شد به بشارت به خود حضرت عيسي (ع) نه پيامبر آخرالزمان .

شائول و تحريف انجيل
 

در آن زمان فردي يهودي زندگي مي كرد به نام شائول كه به شدت مسيحي كش بود . و مسيحيان را از بين مي برد.
روزي وارد شهري كه اهالي آن مسيحي بودند شد مسيحيان با ديدن وي پا به فرار گذاشتند ولي او به كليسايي در آن شهر رفت و مشغول عبادت شد وقتي از او علت را جويا شدند گفت در راه مسيح بر من نازل شد گفت كه از كشتن ياران من دست بردار و تبليغ دين من را بكن. به همين جهت مسيحي شد وحتي نام خود را به «پولِس» تغيير داد. كه هم اكنون در ميان مسيحيان بسيار مقدس ميباشد تا جايي كه برخي نام «پل» را به عنوان پسوند قرار مي دهند مانند «پاپژان پل» . پلوس به شدت شروع به تحريف در انجيل نمود . عده اي متوجه شدند اما از بين رفتند مانند «برنابا» كه انجيل برنابا نيز وجود دارد كه در آن نام پيامبر اسلام و حتي جانشين ايشان حضرت علي (ع) به صراحت بيان شده است.

اسلام و يهوديان
 

در زمان پيش از ولادت حضرت محمد (ص) يهوديان و كاباليست ها كه ويژگي هاي پيامبر را در تورات و انجيل مشاهده كرده بودند به جزيره العرب كوچ كردن تا پيامبر آخرالزمان را شناسايي كرده و او را از بين ببرند . لذا پدر حضرت محمد (ص) عبدالله را شناسايي كردند و پيش از ولادت حضرت او را به قتل رساندند . و خود حضرت نيز مدت پنج سال در بيابان به دايۀ خود حليمه خاتون سپرده شد . و پس از اين مدت كه پيامبر را شناسايي كردند به دليل حمايت پدر بزرگ و عموي ايشان نتوانستند آسيبي به ايشان برسانند.
ايشان نمي خواستند اجازه دهند كه بيت المقدس توسط اسلام فتح شود به همين منظور با پيامبر اسلام مخالفت مي كردند.

حاكميت كليسا و انزواي يهوديان
 

در زمان قرون وسطي و پيش از انقلاب صنعتي اروپا كه كليسا بر مردم حكومت مي كرد يهوديان به شدت مورد آزار مسيحيان قرار ميگرفتند و حتي در جنگ هايي كه معروف شد به جنگ هاي صليبي بسياري از يهوديان را به اجبار مسيحي ميكردند و دينشان از آن ها مي گرفتند . تنها كشوري كه توانست مقاومت كند اسكاتلند بود كه اولين لژ فراماسونري را تشكيل دادند. تا زماني كه رنسانس يا انقلاب صنعتي اروپا رخ داد و از قدرت كليسا كاسته شد . و زمينه براي رشد و فعاليت يهوديان و به اصطلاح انتقام گيري فراهم شد. در همين زمان بود كه يهوديان شروع به فعاليت كردند و كم كم لژهاي ديگري در اروپا شكل گرفت.

فراماسون(free masion)
 

ماسون (masion) در لغت به معناي بنّا است و فري(free) به معناي آزاد و فراماسون يعني بنّاي آزاد .
فراماسون به كساني گفته مي شد كه معماري خلقت و معماري تفكر را (از ديدگاه خود) مي دانستند . البته لازم به ذكر است كه بنّاهاي توانمندي بودند.
به عنوان نمونه اهرام ثلاثۀ مصر (كه از عجائب هفتگانه به شمار مي رود) ساختۀ دست فراماسون هاست .
فراماسون ها فعاليت هاي خود را در سطح اروپا ادامه دادند تا زماني كه «كريستف كلمپ» امريكا را كشف كرد . در اين زمان فراماسون ها به اين قاره كوچ كردند و سنگ بناي امريكا را آن گونه كه خود مي خواستند ساختند . لذا نيويورك (كه در همين مقاله به آن اشاره مي شود) ساختار هندسي ماسوني دارد و بسياري از نمادهاي فراماسون ها در اين شهر كه پايتخت اقتصادي ايالات متحده امريكا است وجود دارد.

معرّفي نمادهاي شيطان پرستي
 

فراماسون ها براي اينكه تفكر دينداران جهان را به ابتذال بكشانند شيطان پرستي را ابداع كرده و به شدت به تبليغ و گسترش آن مي پردازند . در اين قسمت به معرفي تعدادي از نمادها ، لوگوها و آرم هاي شيطان پرستي و گروه هاي مرتبط با آن مي پردازيم .

پرگار و گونيا
 

اين شكل نماد اصلي فراماسون ها مي باشد كه در آن پرگار و گونياي برعكس كه علامت بنّايي است وجود دارد . حرف G كه در وسط اين آرم نوشته شده مخفف كلمه (Goat) به معناي «بز» مي باشد . كه پيرامون آن نيز توضيحاتي خواهيم داد. (إن شاء الله)
در اين عكس نماد پرگار و گونياي برعكس را مشاهده مي كنيم كه در موارد مختلف از جمله آرم پليس كانادا به كار برده مي شود. اين نماد در موارد ديگري مانند ميادين اصلي شهر در كشورهاي اروپايي و آمريكاي شمالي استفاده مي شود .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

بز بافومت (Bophomet)
 

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

اين شكل مربوط به يكي ديگر از نمادهاي شيطان پرستي است ؛ به نام «ستاره پنتاگرام» كه در وسط آن سر بز يا همان (Goat) را ملاحظه مي كنيد . در اين شكل چهار عنصر آب (كه در وسط شكم آن شكل ماهي و نماد آب است مشخص مي باشد ) ، خاك (كه در زير پاي بافومت قرار دارد) ، آتش (كه در مشعل فروزان روي سر بز مي باشد) و باد (كه از وجود ماه و خطوط اطراف آن معلوم مي شود) و دو جنسه بودن اين بز كه داراي يك بازوي مردانه و يك بازوي زنانه و قسمت هاي ديگر بدن وي كه نشان از تقابل و آميزش جنسي مي باشد از بارزترين ويژگي هاي بز بافومت مي باشد .
در عقيده شيطان پرستان «بز بافومت» نماد شيطان و قدرت تاريكي ها است كه سر آن در يك ستاره پنج پر (inverted pentagram)(7) گنجانده شده است . كه ستاره معروف پنتاگرام كه رأس آن روبه بالا است نماد اين چهار عنصر و راس آن نماد روح انساني و معنويت آن است كه شيطان پرستان با وارونه كردن آن روح را زير پا قرار داده اند.

كليد آنخ (Ankh)
 

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

همان طور كه گفتيم اهرام ثلاثه مصر از جمله افتخارات فراماسون هاست . به همين دليل است كه نمادهاي مصر باستان در اين فرقه به وفور يافت مي شود.
نمادي كه در شكل بالا ملاحظه مي كنيد كليد (آنخ) مي باشد كه در زمان مصر باستان در دست كاهنان معابد بوده است . كليد آنخ نماد حيات وجاودانگي مي باشد كه هم اكنون در فرقه اي به نام «فمنيسم» از جمله فرقه هاي فراماسونري استفاده مي شود . آنان زن را نماد حيات و جاودانگي مي دانند به همين دليل از اين نماد استفاده مي كنند . در شيطان پرستي Ankh نماد و سمبل شهوت و سكس مي باشد .(8)
 

ضد مسيح (Anti Christ)
 

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

در شكل بالا كه ستاره پنتاگرام در وسط ديده مي شود خصومت شيطان پرستان با مسيحيت آشكار مي شود.
از ديگر علامت هاي شيطان پرستان آنتي كريست (Anti Christ) به معناي ضد مسيح كه به صورت صليب برعكس مي باشد . شيطان پرستان با اينكه در واقع در مقابل تمام اديان ايستاده اند اما خصومت و دشمني خاصي با مسيحيان دارند(9) به همين علت علائم و نمادهاي آنان را مورد استهزاء قرار مي دهند . در ادامه اين دشمني بيش از پيش مشخص مي شود.
 

(x) نماد كابالا
 

يكي ديگر از مهمترين نمادهاي كاباليست ها و شيطان پرستان (X) كه امروزه متأسفانه در ايران به عنوان بوگير اتومبيل به وفور استفاده مي شود.

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

دست شاخدار (Cornuto)
 

علامت دست شاخ دار(Cornuto) نماد ارادت به شيطان (بز) است كه شيطان پرستان از آن در مراسم مختلف براي نشان دادن هويت خود استفاده مي كنند. اين علامت را بعداً بيشتر خواهيد ديد ؛ كه شخصيت هاي مختلفي از آن براي نشان دادن هويت اصلي خود استفاده مي كنند . از اين نماد در گروه موسيقي هوي متال نيز استفاده مي شود .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

هرج و مرج (Anarchy)
 

اين نماد عمدتاً مورد استفاده گروههاي هوي متال است كه از جمله نماد هاي فراماسونري مي باشد . حرف« A » مخفف كلمه«Anarchy» به معناي هرج و مرج و نابساماني است . و به اين گروه آنارشيسم اطلاق مي شود اين نماد به معناي از بين بردن تمام قوانين است « هرچه تخريب كننده است ، تو انجام بده »
در شيطان پرستي همه چيز آزاد است . هر نوع لباس ، تفكر و عملي آزاد است. و هيچ چيزي انسان را از خوي حيوانيت و مست دنيا باز نمي دارد . لذا مي بينيم كه شيطان پرستان خواهان بي نظمي ، قتل انسان به عنوان قرباني و حتي خودكشي (كه كمال افتخار براي يك شيطان پرست مي باشد) هستند .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

چشم شيطان(Eye of satan)
 

اين نماد به معناي چشم شيطان «نظارت و اقتدار» كمتر شناخته شده است. فراماسون ها از اين نماد زياد استفاده مي كنند. از ديگر نام هاي آن چشم همه بين (All seeing eye) مي باشد كه در طراحي دلار نيز به كار رفته است . كه اگر دقت شود تك چشم چپ مي باشد كه در مورد دجال در روايات نيز آمده است .(10)

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

صليب شكسته يا چرخش خورشيد(or sun wheel swastika)
 

چرخش خورشيد يك نماد باستاني است كه در برخي فرهنگ هاي ديني همچون كتيبه هاي برجاي مانده از بودايي ها مقبره هاي يوناني ديده شده است .
اين نماد بعد ها توسط هيتلر به كار رفت ، لكن برخي با هدف به سخره گرفتن مسيحيت اين سمبل را وارد شيطان پرستي كردند .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

Goat Head (سر بز)
 

بز شاخدار ، بز مندس mendes (همان ba'al بعل يا اُسيروس ، خداي باروري مصر باستان) بافومت ، خداي جادو ، scapegoat (بز طليعه يا قرباني). اين يكي از راههاي شيطان پرستان براي به سخره گرفتن مسيح است زيرا گفته مي شود كه مسيح مانند بره اي براي گناهان بشر كشته شد و خود را براي نجات بشر فداء نمود .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

چشمي در حال نگاه به همه جا ( چشم همه بين All seeing Eye)
 

شيطان پرستان اعتقاد دارند چشم در بالاي هرم چشم شيطان است كه بر همه جا نظارت و اشراف دارد اين علامت در پيشگويي ، جادوگري و كنترل هاي مخصوص جادوگري مورد استفاده قرار مي گيرد .
آن ها معتقدند اين چشم لوسيفر شيطان است و كسي كه قدرت كنترل آن را دارد بر تمام دارايي ها حكومت مي كند . كافي است به دلار ، پول رايج آمريكا نگاهي بيندازيد . اين علامت اساس نظم و ساختار نوين جهاني است (novus ordo skolorum) كه در شكل صفحة بعد به زبان لاتين مشخص است . كه ترجمه آن به انگليسي (New order of the Ages)مي شود.كه در شكل پايين صفحه به آن اشاره شده است

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

ضد عدالت (Anti justice)
 

از ديگر نمادهاي شيطان پرستي آنتي جاستيك (Anti justice) به معناي ضد عدالت اين تبر رو به بالا به معناي عدالت و رو به پائين ضد عدالت است . شيطان پرستان براي نشان دادن مخالفت خود با عدالت اجتماعي از هيچ فعاليتي مضايقه نمي كنند .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

اعداد ماسوني
 

در فرهنگ فراماسونري همانند ديگر مذاهب اعدادي خاص جنبه تقدس به خود گرفته ، و بيانگر عقايد و تفكرات ماسوني و گاهي مخالفت با ساير اديان مي باشد .

عدد 13
 

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

عدد سيزده در برخي از اديان از جمله مسيحيت از اعداد نحس و شوم تلقي مي شود ، مسيحيان كمتر از اين عدد استفاده مي كنند . تا جايي كه در ساختمان هاي خود به جاي طبقه سيزده عدد 1+12 استفاده مي كنند . لكن اين عدد براي شيطان پرستان و ماسون ها عددي مقدس است .
اين نماد در طرح يك دلاري به كار رفته است، كه در آن 13 شاخه زيتون در پاي چپ ، 13 تير در پاي راست ، 13 ستاره پنتاگرام در بالاي سر كه مجموعاً ستاره هگزاگرام را تشكيل مي دهند و 13 خط سفيد و قرمز بين دو بال عقاب كه در پرچم امريكا نيز به كار رفته است قابل مشاهده مي باشد . همچنين هرمي كه در سمت راست تصوير قابل مشاهده است نيز داراي 13 طبقه مي باشد . كه اگر نماد پرگار و گونياي برعكس را روي اين شكل پياده كنيم حروفي كه در دور حرم جدا خواهد شد كلمه mason را تشكيل خواهند داد .
 

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

عدد 33
 

از ديگر اعداد مقدس فراماسون ها عدد 33 مي باشد كه فراماسونرهاي اعظم داراي اين درجه خواهند شد .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

ساخت يك دلاري و طراحي نمادهاي آن حدود شش سال به طول انجاميده است. جرج واشنگتن (Washington) اولين رئيس جمهور امريكا و فراماسونر اعظم مي باشد كه داراي درجه 33 است و عكس وي در طرح يك دلاري به كار رفته است .

كاخ سفيد
 

تصوير روبرو نقشه هوائي شهر نيويورك را مشخص مي كند. در اين عكس اگر خطي مطابق شكل از ساختمان پنتاگون(وزارت دفاع امريكا) كه در پائين شكل مشخص است به كاخ سفيد(White house) محل تلاقي دو خط رسم و از آن به يكي از اصلي ترين ساختمان هاي ماسوني به نام جفرسون كشيده شود زاويه اي كه از اين دو خط حاصل مي شود 33 درجه مي باشد . نكته ديگري كه در اين تصوير وجود دارد ساختمان كاخ سفيد است كه با چهار ميدان اطراف خود ستاره پنتاگرام را تشكيل مي دهند .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

سازمان ملل
 

شكل روبرو آرم سازمان ملل را نشان مي دهد كه در آن سيزده پر زيتون در دو طرف كره زمين قرار دارد و همچنين خطوطي كه كره زمين را به 33 قسمت تقسيم كرده است نمايانگر عدد 33 مي باشد .
(جان اف كندي) تنها رئيس جمهور ضد ماسون ايالات متحده بود كه در زمان رياست جمهوريش در شهر دالاس ترور شد . در شكل شهر دالاس نشان داده شده است كه نزديك مدار 33 درجه مي باشد .
صحراي هرمجدون يا آرماگدون كه در اسرائيل قرار دارد و به اعتقاد يهيود آخرالزمان ، منجي يهود در اين صحرا ظهور مي كند ؛ نيز نزديك مدار 33 درجه مي باشد . جنگ 33 روزۀ لبنان كه در روز سي ام آتش بس اعلام شد ولي بي هيچ دليلي تا روز سي و سوم ادامه پيدا كرد نيز در نزديكي مدار 33 درجه رخ داد .
همچنين عمليات صحراي طبس وبمب اتمي امريكا درناكازاكي نيزدرنزديكي همين مدار صورت گرفت .

شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1) شيطان پرستي و فراماسونري ، نمادها و كتب (1)

 

عدد 666

از ديگر اعداد معروف شيطان پرستان عدد 666 مي باشد، به عقيده آنان در ششصد و شصت و ششمين روز از خلقت حضرت آدم شيطان او را از بهشت راند . از اين عدد به عدد وحش ياد مي شود كه نمايانگر شيطان است .
666 سمبلي است كه به عنوان شماره تلفن شيطان از سوي گروه هاي هِوي م




:: موضوعات مرتبط: شیطان , ,
:: بازدید از این مطلب : 837
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 / 4 / 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: